24. helmikuuta 2011

Luova kausi

Ilmeisesti pidentyvien päivien ja lisääntyvän valon vuoksi minulla on lähes pakonomainen tarve "luoda" jotakin. Ystävänpäivän jälkeen olen tehnyt jälleen kasan koruja ja muutaman laukun, enkä tiedä mitä niillä kaikilla tekisin. Koruja minulla on jo enemmän kuin tarpeeksi ja laukuistani käytän oikeastaan vain muutamaa erikoistilanteita lukuunottamatta. Se huono puoli täällä asumisessa nimittäin on, että myös asusteet ovat halpoja ja niiden valikoima on huomattavasti parempi kuin Suomessa (aivan hirvittävä ongelma, apua!).

Tämä oranssi laukku tosin tulee varmasti käyttöön kesällä.


 

Ja tästä se kaikki sitten lähti... 

Tein tuosta kankaasta alunperin isomman kassin vaikkapa rantakäyttöön, tosin nyt siinä kannetaan kirjaston kirjoja. Kirjekuorilaukku onnistui sen verran hyvin, että luulenpa siitä tulevan yksi suosikeistani, vaikken yleensä värikkäistä laukuista pidäkään.

Tämä musta olkalaukku taas saattaa jäädä käyttämättä, halusin vain palavasti ommella jotakin ja tämä on tulos.



Olen tyytyväinen tämän laukun yksityiskohtiin, mutta kokonaisuus ei täysi  miellytä. Ehkä laukku on hitusen liian suuri ollakseen minun makuuni. Noh, seuraavalla kerralla parempi design.

2 kommenttia:

  1. Wautsi, oot supertaitava. Ihania laukkuja. :) Sun pitää alkaa myydä niitä! Perustat oman design-merkin. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia :-) Ajattelin tosissani avata kaupan Etsyyn jossain vaiheessa. Täytyy vaan tehdä ensin laukkuja varastoon jonkin verran.

    VastaaPoista

Kommentteja on kiva saada :D